חושב לקדם את האתר שלך בגוגל? קח כמה טיפים שיעזרו לך!

מהו קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך של שיפור נפח או איכות התנועה לאתר שלך ממנוע החיפוש של גוגל, התנועה שאתה מקבל ממנוע החיפוש היא תנועה אורגנית והאמצעים להשיג אותה הם "טבעיים" (לא פרסום ממומן לדוגמא). תיאוריית השיווק שעומדת מאחורי קידום אתרים אורגני טוענת כי ככל שהאתר שלך מופיע גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל יותר מבקרים יחשפו אליו ועסקים יכולים לקבל מכך מגון רחב של לקוחות פוטנציאלים. קידום אתרים בגוגל יכול למקד סוגים שונים של תוצאות חיפוש כמו חיפוש תמונות, חיפוש מקומי, חיפוש וידאו וכן הלאה.

חושבים לקדם בעצמכם את האתר שלכם? קבלו עשרה טיפים כיצד לעשות זאת נכון, אמנם זה נראה קל אבל הדרך למקום הראשון בגוגל רצופה במכשולים שצריך לעבור ולהתמודד איתם, אמנם מומלץ בחום לפנות לחברה מקצועית לקידום אתרים כדי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, אבל גם אנשים פרטיים או בעלי עסקים יכולים לנסות.

5 עצות פשוטות כדי להגיע למקום הראשון בגוגל:

תוכן: כל סוג של אופטימיזציה יעילה נעזרת בשילוב עם באיכות גבוהה ותוכן ייחודי שאינו מופיע באתרים אחרים. באופן אידיאלי, הטקסט מכיל מילות מפתח שמדגיש את הנושא הכללי של האתר. התוכן צריך להיות מובן וקריא. השתמש במילות המפתח שלך בתבונה. הטקסט צריך להיות כתוב בעיקר למבקרים, ולא עבור מנועי החיפוש.

קישורים: החלפות קישורים והשגת קישורים נכנסים לאתר שלך מאתרים אחרים הרלוונטיים לנושאים בעלי סמכות גבוהים (אתרים עם דירוג הדף גבוה), היא דרך חשובה לקדם את האתר שלך קדימה במנוע החיפוש. קישורים נכנסים בעלי ערך גבוה עוזרים לגוגל לזהות את האתר שלך כנכס חשוב למידע על נושא האתר שלך ולכן הוא יקדם אותך גבוהה כדי לעזור לגולשים שמתעניינים בנושא לקבל עזרה. בניית פרופיל קישורים באופן פרטי הוא קשה ורבים מהאנשים מעדיפים לשלם על קישורים שמגיעים מחוות קישורים, עניין שמנוע החיפוש של גוגל לא אוהב והסכנה היא שגוגל יגלה זאת והמיקומים של האתר שלכם יפגעו.

תמונות: דרך חשובה לקידום אתר היא דרך תמונות, לכן יש חשיבות גדולה לשם הקובץ של התמונה כאשר אתם מעלים אותה לאתר שלכם.  אולי נתקלתם במושג ALT אבל לא הבנתם מה החשיבות שלו? ה-ALT הוא שם התמונה שנמצא בקוד של האתר ועוזר לגוגל להבין על מה התמונה מדברת. לכן חשוב לכתוב ALT בכל תמונה רלוונטי לנושא האתר שלכם או הדף שבוא היא נמצאת, כך לדוגמא אם יש לך אתר של הסעות ומישהו יחפש תמונה של אוטובוס הוא יגיע דרך חיפוש התמונות לתמונת האוטובוס שלכם שנמצאת באתר. דרך זו עוזרת להביא לקוחות פוטנציאלים לאתר ותנועה אורגנית ממוקדת.

כותרות מודגשות: כותרות באתר צריכות להיות מודגשות H1-H6, הדגשת כותרת בעלת מילות מפתח רלוונטיות לאתר עוזרת לגוגל למקד את תוצאות החיפוש לאתר שלכם ונותנת לו הבנה במה האתר או הדף שלכם עוסק. שימוש בכותרות מודגשות הוא כלל ברזל בקידום אתרים בגוגל מכיוון שמנוע החיפוש שלהם נותן לזה דגש מאד רחב כאשר הוא סורק את האתר שלכם.

רשתות חברתיות: שימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק כדי לייצר תנועה אורגנית לאתר שלכם היא דרך מאד מקובלת וחשובה היום. העלתם מאמר חדש לאתר שלכם? יש לכם שירות חדש? תשתפו את הקישור אליהם ברשתות החברתיות השונות מה שייצור תנועה אורגנית לאתר ויעזור לגוגל לקבוע כי אתם בהחלט עוזרים לגולש ויש באתר שלכם ידע רב ובמנוע החיפוש שלו הוא יקדם אתכם בתמורה. לעסקים או בלוגים חייב להיות דף עסקי בפייבוק, דף ביוטיוב, חשבון טוויטר ועוד אלה הן הדרכים החשובות היום להביא עוד תנועה אורגנית לאתר או לקוחות פוטנציאלים.

הטיפים הנ"ל הם רק קצה הקרחון של קידום אתרים בגוגל, אמנם אפשר לנסות ולעשות זאת לבד אבל מומלץ מאד כדי לראות תוצאות להשתמש בשירותים של חברת קידום מקצועי שלה יש כלים נרחבים יותר, ידע ואת כוח האדם האיכותי להביא את האתר שלכם למקום ראשון בגוגל.