עשה זאת בעצמך – בדיקה עצמאית לרכב

טיפול 10000

ביצוע בדיקה עצמאית לרכב נשמע כמו משימה בלתי אפשרית לרובנו

עם התפתחות הטכנולוגיה, נוצרה אצל אנשים רבים הרגשת חוסר הבנה וחוסר אונים בטיפול במכשירים המשמשים אותם בחיי היום יום. בענף הרכב, בעבר האבחון הראשוני של התקלה, ולעיתים גם תיקונים פשוטים היו מבוצעים באופן עצמאי לחלוטין. אמנם כיום הרכבים מצוידים במערכות מתקדמות מבעבר, ותיקון עצמאי עשוי להוביל לנזק כבד ויקר לרכב, אך עדיין ניתן בהחלט לבצע אבחון ראשוני עצמאי למערכות. הגעה למוסך לקראת טיפול 10000 או סתם טיפולים תקופתיים לרכב, לאחר שכבר יש לכם מושג על התקלות הקיימות, תפחית את הסיכוי שינסו לשדוד אתכם על ידי המצאת תקלות לא קיימות.

כיצד ניתן לאבחן תקלות מרכזיות בגירים לרכב (תיבת ההילוכים)

כאמור, ישנן בהחלט מערכות רכב אשר עדיף להשאיר את הטיפול בהם לאנשי מקצוע. לעומתן, ישנן מערכות כמו מערכת הגירים לרכב, אשר גם הדיוטות בתחום מסוגלים לאבחן בהם תקלות באופן עצמאי. התקלות המרכזיות במערכת גירים לרכב הן:

  • לא ניתן להכניס את הרכב להילוך: תקלה זו ככל הנראה נגרמת מבעיה בנוזל התמסורת, המסכך את פעילות הגיר (או שחסר, או שמרקמו צמיג מידי) או מתקלה בחיבורי הכבלים של תיבת ההילוכים או של הקלאץ' הדורשת תיקון ושיפוץ גירים מקיף.
  • ריח שרוף: נוזל התמסורת מונע ממערכת הגיר לשרוף את עצמה. הריח השרוף החריף הינו בעצם הריח של הנוזל המחומם.
  • שחרור איטי של הקלאץ'- בעיה זו גורמת לקושי בביצוע ניתוק ממערכת ההנעה הנחוץ לשם העברת הילוך כראוי. בעיה זו דורשת שיפוץ גירים.

טיפול 10000

חשוב מאוד לבחור במוסך אמין אשר מנוהל בצורה מכובדת

לרובנו, ההגעה למוסך הינה חוויה לא נעימה בלשון המעטה, בה אנו נתונים לחסדיו של בעל מקצוע אשר אנו לרוב חושדים בו ברמאות. אמנם, כישורי אבחון עצמאי מצמצמים את הסיכון לכך, אך עדיין חשוב מאוד לבחור במוסך אמין, לא משנה אם בשביל טיפולים תקופתיים או לקראת טיפול 10000.